Hofhouse

Bedenk de naam, logo en de corporate identity voor het nieuwe horecaconcept in de stad Den Haag, dat was de vraag van ISS faciltiy Services aan Opera. Een naam die een link heeft met Den Haag, internationaal is, nog niet bestaat en klasse uitstraalt.

Een gebouw, midden in het business district van Den Haag, waar ruim 6000 ambtenaren komen te werken. Met onderin een horecagelegenheid van 1.000 m2 voor intern gebruik, zakelijke en particuliere gebruikers, passanten en toeristen. Kortom, een gebouw dat leeft, dag en nacht, 7 dagen per week.

Een horecagelegenheid van 1.000 m2 met een mix van commerciële horecaconcepten bestaand uit circa 6 verschillende foodconcepten, 2 pop-up food-concepten en één centraal barconcept. De samenstelling van deze ‘fast-casual’ kwaliteitsconcepten biedt de bezoeker een afgewogen totaalassortiment.

andere projecten

Colourz/FrieslandCampina

ontwerp

Abacus

identity, website

MadMex

naamgeving, logo, corporate

Alley’s Food & Drinks

branding, website