Mothership ontwikkelde in overleg met de Provincie Brabant, Brabants Erfgoed, Bureau Kwant en de Stuurgroep Zuiderwaterlinie een concept om het bijzondere verhaal van de Zuiderwaterlinie zowel landelijk als internationaal op de kaart te zetten. Mothership heeft OPERA gevraagd de totale visuele identiteit en branding van de concept te maken.

De eerste activiteit, De Sprong, vond plaats op 23 juni 2018. Boven de vijf stellingen van de Zuiderwaterlinie sprongen tientallen parachutisten, onder wie een groot aantal van Defensie en de commisaris van de Koningin, vanaf de Vliegbasis Eindhoven. Eenmaal op de grond kregen de parachutisten een warm onthaal in vijf Zuiderwaterliniefestivals die op die dag werden gehouden.

Van 16 -23 september is de andere activiteit om de Zuiderwaterlinie op de kaart te zetten: De Mars, een wandeling langs de stelling met aan het einde een groot feest in Heusden.

andere projecten

Betoverend Breda

Logo, huisstijl, branding

Citymarketing Breda

ontwerp communicatiestijl

Nazomerfestival

magazines

DAM3 Amsterdam

branding, editorial, website