Met de 1,5 meter richtlijnen en de zomervakantie voor de deur wilde Breda Marketing 2020 laten zien dat Breda een flexibele en veerkrachtige stad is. Veel Nederlanders en ook Bredanaars brachten hun vakantie dicht bij huis door. Het idee was om bewoners en bezoekers te verleiden om voor Breda te kiezen door de stad en haar omgeving in de spotlights te zetten.

Een verrassende combinatie van bekende Bredase iconen en krachtige kleuren waren de uitgangspunten voor de campagneposters. Deze hingen in de zomerperiode in veel bushokjes in Breda en omgeving. Ze waren het eerste onderdeel van een langetermijnstrategie om bezoekers te trekken door bijzondere plekken en verrassende mogelijkheden van Breda en omstreken te laten zien. Ondersteund door (online) advertenties, social media en nieuwsbrieven. Want Breda heeft ruimte genoeg voor outdoorliefhebbers, cultuurliefhebbers en fijnproevers!

Bij de kick-off van de campagne werd de groene pop-up-store voor Buitengenieters geopend door de wethouder! Toen te vinden op de Grote Markt (stadhuis). Een groene oase in hartje centrum. Check de website van Explore Breda voor tips, inspiratie en de groene kaart van Breda!

andere projecten

Betoverend Breda

Logo, huisstijl & branding

La Vuelta

Campagne

Chef’s Farm

Branding, Gold & Silver Indigo award 2020

The Event Company

Logo & huisstijl